Sinisterly
Iphone 13 Pro Max Refund - Printable Version

+- Sinisterly (https://sinister.li)
+-- Forum: Hacking (https://sinister.li/Forum-Hacking)
+--- Forum: Social Engineering (https://sinister.li/Forum-Social-Engineering)
+--- Thread: Iphone 13 Pro Max Refund (/Thread-Iphone-13-Pro-Max-Refund)

Pages: 1 2 3 4 5


RE: Iphone 13 Pro Max Refund - mothered - 02-26-2022

(02-26-2022, 05:17 AM)JXN Wrote: Even though it was in the stage of  “ requested the concern team to process your refund which will 2- 3 business days”? Not actually ‘Fully Processed’
It doesn't change the fact that the refund has been approved, and Is currently being processed awaiting clearance.

A closed online account Is a separate entity to a bank account accepting funds.


RE: Iphone 13 Pro Max Refund - JXN - 03-03-2022

(02-26-2022, 06:10 AM)mothered Wrote:
(02-26-2022, 05:17 AM)JXN Wrote: Even though it was in the stage of  “ requested the concern team to process your refund which will 2- 3 business days”? Not actually ‘Fully Processed’
It doesn't change the fact that the refund has been approved, and Is currently being processed awaiting clearance.

A closed online account Is a separate entity to a bank account accepting funds.

Still haven’t received the money😬


RE: Iphone 13 Pro Max Refund - mothered - 03-04-2022

(03-03-2022, 11:23 PM)JXN Wrote: Still haven’t received the money😬
Contact them and forward their last correspondence to you as per below.

Quote:“ As discussed, I have requested the concern team to process your refund which will 2- 3 business days and that refund will further take 2-10 business days reflect in your original payment method as per your banks time frame.”



RE: Iphone 13 Pro Max Refund - Jesuspaysme - 03-07-2022

(02-23-2022, 08:50 PM)Sutfnabor Wrote:
(02-23-2022, 08:46 PM)Morrocan Wrote: I know loads people hitting FTID for thousands and it working fine

You're implying you can't get in legal trouble with traditional SE methods?

That's not what I meant, I should have worded that better.

In any case, FTID is full of flaws and doesn't even live up to its name.



RE: Iphone 13 Pro Max Refund - mothered - 03-07-2022

(03-03-2022, 11:23 PM)JXN Wrote: Still haven’t received the money😬
Any updates?


RE: Iphone 13 Pro Max Refund - JXN - 03-08-2022

(03-07-2022, 04:22 AM)mothered Wrote:
(03-03-2022, 11:23 PM)JXN Wrote: Still haven’t received the money😬
Any updates?
i called and they said they have referred me to a amazon account specialist and i should hear back within 48hours. I am assuming if they unlock my account that will release my refund? i asked about the refund and they said “a amazon account specialist will contact me to help”


RE: Iphone 13 Pro Max Refund - mothered - 03-08-2022

(03-08-2022, 05:14 AM)JXN Wrote: i called and they said they have referred me to a amazon account specialist and i should hear back within 48hours. I am assuming if they unlock my account that will release my refund? i asked about the refund and they said “a amazon account specialist will contact me to help”
Given the refund was approved, funds generated Into your bank account, Is not Impacted by a locked online account.

They're both separate entities, so you should receive the refund regardless of the locked account.


RE: Iphone 13 Pro Max Refund - JXN - 03-08-2022

(03-08-2022, 09:42 AM)mothered Wrote:
(03-08-2022, 05:14 AM)JXN Wrote: i called and they said they have referred me to a amazon account specialist and i should hear back within 48hours. I am assuming if they unlock my account that will release my refund? i asked about the refund and they said “a amazon account specialist will contact me to help”
Given the refund was approved, funds generated Into your bank account, Is not Impacted by a locked online account.

They're both separate entities, so you should receive the refund regardless of the locked account.

Well tomorrow is the last of the “2-10 business days processing time period” the refund was issued to a higher up team to process the refund, “i have requested the concern team to process your refund which will 2- 3 business” “THEN that refund will further take 2-10 business days reflect in your original payment method” the next day i received the email “ We have closed this account. Our records show that your account is directly linked to an account we have closed for violating the terms of our Conditions of Use & Sale agreement.” i am assuming this is why i had not received it yet because i normally receive my refunds within 2 days. hopefully i get it tomorrow 🤞🏼


RE: Iphone 13 Pro Max Refund - mothered - 03-08-2022

(03-08-2022, 10:44 AM)JXN Wrote: Well tomorrow is the last of the “2-10 business days processing  time period” the refund was issued to a higher up team to process the refund, “i have requested the concern team to process your refund which will 2- 3 business” “THEN that refund will further take 2-10 business days reflect in your original payment method” the next day i received the email “ We have closed this account. Our records show that your account is directly linked to an account we have closed for violating the terms of our Conditions of Use & Sale agreement.” i am assuming this is why i had not received it yet because i normally receive my refunds within 2 days. hopefully i get it tomorrow 🤞🏼
With account closures, the refund process Is different to an active account, which Is why you're experiencing the delay.

If they don't Intend on refunding, they would've said so after the account was closed.


RE: Iphone 13 Pro Max Refund - JXN - 03-08-2022

(03-08-2022, 11:20 AM)mothered Wrote:
(03-08-2022, 10:44 AM)JXN Wrote: Well tomorrow is the last of the “2-10 business days processing  time period” the refund was issued to a higher up team to process the refund, “i have requested the concern team to process your refund which will 2- 3 business” “THEN that refund will further take 2-10 business days reflect in your original payment method” the next day i received the email “ We have closed this account. Our records show that your account is directly linked to an account we have closed for violating the terms of our Conditions of Use & Sale agreement.” i am assuming this is why i had not received it yet because i normally receive my refunds within 2 days. hopefully i get it tomorrow 🤞🏼
With account closures, the refund process Is different to an active account, which Is why you're experiencing the delay.

If they don't Intend on refunding, they would've said so after the account was closed.

This was a follow up email from the account closure email that i received first. “ As we informed you earlier, we have closed this account. This is because you have consistently asked us to issue refunds for a large number of your orders. While we expect the occasional problem with an order, we cannot continue to issue refunds to you at this rate.” Does this mean they would have canceled it?. Note this is a email they sent the day after the acc closure email as i replied to them asking why they shut my account*